سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردود

مطالب اخیر وبگاه

لینک دوستان وبگاه

آرشیو مطالب

برچسب‌ها

طراح قالب

ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت
یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج) یا مهدی ادرکنی ...

سه مناظره تلویزیونی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، مناظره هایی که از یه طرف به قول آقای رضایی بی روح بودن و به دلیل ترس صدا و سیما از مناظره های قبلی اینطور برگزار شدن، و از طرف دیگه کاندیداها هیچ وقتی نداشتن که برنامه هاشون رو بگن یا بخوان از خودشون دفاع کنن.
این موضوعات به تنهایی برای بی ارزش دونستن مناظره ها کافی بود، اما اینکه مناظره های این این کاندیداهای محترم اینطور برگزار شد، یه خوبی داشت واونم اینکه این کاندیداها همینطور نشون دادن اخلاق درست سیاسی ندارن، حالا اگه وقتشون زیاد بود چه می کردن؟!!!


نویسنده فرشاد براتی در شنبه 92/3/18 | نظر

14 خرداد روزی است که یک اتفاق باور نکردنی، تمام ایرانیان و مسلمانانی که واقعا مسلمان بودند را غرق اندوه کرد، اتفاقی که نشان داد مسلمانان این دوره، اگر از مسلمانان زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم بالاتر نباشند، پایین تر نیستند.
از سال 67 تا به الان این مراسم با عظمت برگزار می شود و مردم یاد و خاطره امام خمینی(ره) را زنده نگه می دارد؛ اما نکته قابل توجه در مورد این مراسمات، شیوه نگرش رسانه ملی است، رسانه ای که شاید میخواست از بام نیفتد ولی انقدر عقب عقب رفت که از آن طرف بام افتاد.
روز 14 خرداد داشتم تلویزیون می دیدم، در کل روز به هیچ عنوان آهنگ شادی از تلویزیون پخش نشد و این کار صدا و سیما با توجه به اینکه قبلا حتی شب تاسوعا آهنگ شاد پخش می کرد، قابل تقدیر بود، با خودم گفتم بالاخره صدا و سیما و مسئولین صدا و سیما تونستن بفهمن که آهنگ شاد مال چه زمانیه و آهنگ غمگین مال چه زمانی
امروز اما فهمیدم که نه، صدا و سیما چندان هم نفهمیده موضوع از چه قراره و روز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام، چندین و چند بار آهنگ های شاد از شبکه های مختلف پخش کرد.
احترام به امام خمینی(ره) واجب است اما باید این را هم بدونیم که امام خمینی(ره) چه احترامی برای ائمه معصومین علیهم السلام قائل بودند و به عبارت دیگه، رتبه و مرتبه شناس باشیم. 


نویسنده فرشاد براتی در چهارشنبه 92/3/15 | نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد...
طراحی و بهینه سازی قالب : ثامن تم ( علیرضا حقیقت )